Shop Mobile More Submit  Join Login
Happy Berry Away by Kyouko-Takara Happy Berry Away by Kyouko-Takara
Happy berry earrings ... nough said! ^_^
Add a Comment:
 
:iconserenashinigami:
SerenaShinigami Featured By Owner Sep 14, 2009
omg so cute! I want them ^_^
Reply
:iconserephita:
serephita Featured By Owner Dec 5, 2008  Hobbyist General Artist
Those are so cute!! I'm actually doing a Miwako cosplay :heart:
Reply
:iconmiyamejoseph08:
MiyameJoseph08 Featured By Owner Aug 5, 2008
K-A-W-A-I! You made them? I thought you bought them!
:+favlove:
Reply
:iconmiyamejoseph08:
MiyameJoseph08 Featured By Owner Aug 6, 2008
K-A-W-A-I-I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You could sell them for about 10 - 20 bucks, with shipping here... Like 20 bucks. Shipping is SO damn expensive! Sell them on ebay. You'll get good money because of otaku ppl who buy anime stuff... I'd buy your earings.
Reply
:iconkyouko-takara:
Kyouko-Takara Featured By Owner Aug 7, 2008
REALLY?! Wow thanks!! I was panning on making some to sell, but I dunno how high the demand is. Not a lot of otaku know parakiss or happy berry O.<
Reply
:iconmiyamejoseph08:
MiyameJoseph08 Featured By Owner Aug 7, 2008
Hmmm... good point.





--
:wtf: :rofl: :lmao: :stfu: :O_o::censored:
all these quotes...
Do I use them? No.
So please, :eatshit:
Reply
:iconkyouko-takara:
Kyouko-Takara Featured By Owner Aug 5, 2008
Really?! There are indeed handmade ^.^ Thanks so much! :3
Reply
:iconsophomoric:
Sophomoric Featured By Owner Oct 7, 2007
:o How did you make the wings?
Reply
:iconstevoluvmunchkin:
stevoluvmunchkin Featured By Owner Aug 18, 2007  Professional Artisan Crafter
I would buy them as well, they are so cute!!!
Reply
:iconpinescentedbubble:
pinescentedbubble Featured By Owner Feb 28, 2007   Photographer
I love them! I want a pair!
I would buy some too!
Reply
:iconcristinar:
CristinaR Featured By Owner Jan 30, 2007
gah! I want a pair, will you sell?!
Reply
:iconkyouko-takara:
Kyouko-Takara Featured By Owner Jan 30, 2007
I would like to, but I don't know much about selling things >.<
Reply
:iconcristinar:
CristinaR Featured By Owner Jan 31, 2007
Neither do I.. I mean how, since we're from different countries.. package..? But I just looove those earrings and I'd pay :D :D :D :D about how much would you ask for them? *without delivery*
Reply
:iconmoodyangst:
MoodyAngst Featured By Owner Jan 23, 2007
Cute! XD
BTW, is that Reira or Miwako? ^^; I can't tell...
>>Moody
Reply
:iconkyouko-takara:
Kyouko-Takara Featured By Owner Jan 25, 2007
lol, thats Miwako. Reira's hair is a different color in every pic of her, but I think her hair is a more dull rosey pink, *like the anime* ^.^
Reply
:iconmoodyangst:
MoodyAngst Featured By Owner Jan 25, 2007
Wahaha! :D But seriously... they look alike in this pic. :D I see Reira's hair color more as strawberry blonde-ish or something. ^w^ *haven't watched the anime yet :( ~tears*
Oh, somewhat OT btw, I heard Hollywood has taken interest in a remake of the NANA movie... >_<. Honestly, I'm not very keen on that, but if ever they did, I hope they pick OLIVIA for the role of Reira, since she's half-American anyway. *doesn't like Yuna Ito as Reira very much* XDDDDDDDDDDD *squeals*
>>Moody
Reply
:iconbi0h4z4rd666:
bi0h4z4rd666 Featured By Owner Jan 10, 2007
Can we buy some? 0-0
I love 'em!
Reply
:iconkyouko-takara:
Kyouko-Takara Featured By Owner Jan 12, 2007
you want to buy them? O.O

well I could make some more ^.^
I dunno how much I should sell them for though ;_;
Reply
:iconliakal-el:
LiaKal-El Featured By Owner Nov 12, 2006
wooooo, lucky u ^^

hmm, have u read the manga for Happy Berry, or like the story of Miwako's sister? I think it's Ai Yazawa's first manga >_<
Reply
:iconkyouko-takara:
Kyouko-Takara Featured By Owner Jan 12, 2007
Hai hai!

I love Ai Yazawa's mangas!

Ive read Tenshi Nanka Janai, Kagen no Tsuki, Gokinjo Monogatari, Paradise kiss, and currently NANA ^.^
Reply
:iconmiyamejoseph08:
MiyameJoseph08 Featured By Owner Aug 6, 2008
Nana is strange. The other Nana was in love with Ren(I think) and Nana,
the other one loved the band that was "Rens".
Reply
:iconchat-noir:
chat-noir Featured By Owner Jul 21, 2006  Student Artisan Crafter
Adoreable. I made a pair as well but my wings were too thin and brittle and they broke off. Yours look much cuter and sturdier. Great job.
Reply
:iconriia:
Riia Featured By Owner Jul 21, 2006   Traditional Artist
Those are so cute, I want a pair
Reply
:iconasako-chan:
Asako-Chan Featured By Owner Jul 21, 2006
Omg! I love them! Paradise Kiss is one of my favorites! ^_^
Reply
:iconusagisailor:
usagisailor Featured By Owner Jul 21, 2006  Hobbyist General Artist
Awwww! Angelic berries! :-3 Too cute.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 21, 2006
File Size
763 KB
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,418
Favourites
28 (who?)
Comments
25
Downloads
147
×